Ürün tanıtımında firmalar genel olarak ürünlerinin özelliklerini öne çıkarmak yerine tüketicilere sağlayabilecekleri avantajları vurgulamalıdır. Çünkü insanlar alışveriş yaparken genellikle ne gibi faydalar elde edebileceklerini düşünürler. Bu nedenle ürünün özellikleri yerine tüketicilere sağlayabileceği faydalar vurgulandığında daha etkili bir ürün tanıtımı yapılmaktadır.
Ürün tanıtımında firmalar genel olarak ürünlerinin özelliklerini öne çıkarmak yerine tüketicilere sağlayabilecekleri avantajları vurgulamalıdır. Çünkü insanlar alışveriş yaparken genellikle ne gibi faydalar elde edebileceklerini düşünürler. Bu nedenle ürünün özellikleri yerine tüketicilere sağlayabileceği faydalar vurgulandığında daha etkili bir ürün tanıtımı yapılmaktadır.
0 Yorum 0 Paylaşım
Sponsor